سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
 

تماس با مدیر:09395264192

خبرگزاری مجازی سولدوز خبرنگار افتخاری میپذیرد

جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن زیر پیامک ارسال کنید

09357640885

 

 

حجت الاسلام روح الله بجانی طلبه عدالتخواه تبریزی که سال گذشته در اعتراض به برخی کج روی های برخی مدیران منجربه شکایت  مدیر کل بازرگانی استان ، شهردار تبریز ومصوبه عجیب شورای تامین استان و محکومیت از سوی دادگاه ویژه روحانیت گردید ، دراعتراض به ادامه ناعدالتی ها، رانت خواری ها و هزینه نمودن بیت المال برای انتخابات آقایان و همچنین اعتراض به نقض اصل هشتم قانون اساسی توسط مراجع قضایی مربوطه در برخورد با آمرین به معروف که مصداق بارز این امر محکومیت ، طلبه گلستانی ، خود و طلبه سیرجانی می باشد و اعتراض به بی تفاوتی مسئولین به یازده ماه بست نشینی طلبه سیرجانی در شهر ری  ضمن صدور بیانیه ای عازم ری و تهران می گردد تا در بهارستان جلوی مجلس شورای اسلامی بست نشینی نماید.

وی در بیانیه خود با اشاره به آیات ، روایات ، احکام فقهی ، معادلات و ملازمات عقلی و همچنین قانون اساسی  ضمن تبیین وظیفه دینی خود در این بیانیه و واجب دانستن اعتراضاتش به کج روی های مدیران ، بیان می دارد که نمی خواهد شامل علمای مذموم در ردایات و آیات گردیده و در قیامت شرمنده شهیدان باشد و با ترک نماز جمعه این هفته جهت تحصن مقابل مجلس شورای اسلامی عازم بهارستان تهران می گردد.

اما پس از گذشت چند روز و رایزنی های وی با بزرگان اردوگاه ولایت وی با عزم راسخ و جازم خویش که عازم تهران گردیده بود از این تحصن خودداری می نماید.

پس از پیگیری ها و رایزنی های صورت گرفته از سوی این خبرگزاری ، متوجه می شویم که بنا به دلایل زیر طلبه عدالتخواه تبریزی فعلا از تحصن و بست نشینی مقابل مجلس شورای اسلامی خودداری نموده است:

عقلا و بزرگان اردوگاه ولایت و حزب الله ، معتقدند تا فعلا منتظر ماندن بجانی برای اقدامات مسئولین در برخورد با مفاسد اقتصادی و مافیای آذربایجان اصلح می باشدو با احترام به نظر این بزرگان وی با وجود اینکه عزم راسخی در بست نشینی داشت تا دهه اول اردیبهشت ماه سالگرد دهه فرمان مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی صبر می کند.

او معتقد است که اصل هشتم قانون اساسی بطور کلی مطرح شده است و قانونگذاران باید نسبت به توضیح بیشتر اصل هشتم خصوصا در مورد امر به معروف مردم به دولت اختیارات و نحوه امر به معروف در قانون تبیین شود، چرا که بعد از امر به معروف مسئولین که مستقیم میسر نیست و توسط رسانه یا منابر و تریبون های علما و اهل علم نقد می گردد بعد از شکایت همان مسئولین امر به معروف نامش می شود تشویش اذهان عمومی . امر به معروف نامش می شود اتهام . امر به معروف نامش می شود تهدید . و زیرپا رفتن احکام الهی شروع می شود .  آمر به معروف و ناهی از منکر مورد جفای اغلب مسئولین قرار می گیرد.

بجانی در خصوص اس ام اس یکی از طلبه ها می گوید: یکی از فضلای قم به من پیامک زد که روح الله ابوذر هم برای تحقق عدالت و دفاع از حق سر به بیابان زد و تبعید شد. بنده می گویم : که خب؛  ابوذر در حکومت جور و خلافت غاصبین و مبارزه با افرادی همچون معاویه تبعید و سربه بیابان زد و آنجا جان داد . اما بنده در حکومت علی  در راستای حفظ نظام علی،  بخاطر انتقاد و امر به معروف کارگزارانی از حکومت علی که در مسلک علی نبوده و ردای مدیریت برایشان اندازه نیست ، محکوم می شوم و آنقدر فریاد خواهم کشید تا صدایم به علی برسد. هرگز هم مضایقه نخواهم کرد تا ولی زمان که خود فرموده است هرجایی بداند آمر به معروفی مورد جفای کارگزاران حکومتش قرار گرفته است شخصا وارد قضیه خواهد شد ، مطلع شود که چگونه آمرین به معروف و ناهین از منکر را مورد جفا قرار داده و چگونه تحریمهای نا مشروع را علیه شان اعمال می نمایند .

وی در خصوص فرمان مبارزه با مفاسد اقتصادی مقام معظم رهبری گفت: پس از گذشت یک دهه از فرمان مقام عظمای ولایت هنوز گامی موثر در این مسیر برنداشته شده است . نه سال منتظر ماندیم تا مسئولین امر کاری بکنند ولی انجام نشد و حتی فریادهای ما را خواستند خفه کنند .  اما در دهمین سال از فرمان رهبر معظم انقلاب که آقا امسال را سال جهاد اقتصادی نامگذاری کردند برای ایجاد فرصت های مناسب عادلانه اقتصادی که مردم عادی هم فرصت داشته باشند باید حرکت عظیم مردمی صورت بگیرد. باید جهاد گران اقتصادی بپا خیزند و با خنثی نمودن میادین مین مفاسد اقتصادی ، معبر را برای همه باز کنند. جوانان حزب اللهی خصوصا طلاب و دانشجویان بایستی نقش گردان تخریب را ایفا نمایند. ما نیز باید فریادهایمان بلندتر شود و در سطح کشور دست به دست هم داده و حرکتی موثر برداریم. تا بعد از ده سال مظلوم ماندن فرمان رهبر عزیزمان مردم خود فرمان رهبرشان را اجرا نمایند.

 مطلب مر تبط

بیانیه عدالتخواهانه طلبه عدالتخواه تبریزی قبل از حرکت به تهران


   دوشنبه 90/1/22
                                                                                       نظر ارسال به کلوپ
 

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به خبرگزاری مجازی آذربایجان سلدوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است